Saturday, August 1, 2009

Masa nie x leh nak tidorr...tension giler..ngok Nur Aida kat sebelah, bestnyer sampai berdengkurr...coz Nur Aida selsema..cian manja ummi.X tau nak wat aper..so tuliss ler aper yg tersurat dan tersirat kat dalam hati. ms nie tengah tension, sedih, marah, geram, kesal..segala2nya ada...hanya Allah SWT yg tahu, bersyukur padaNYA atas aper yg d beri...x ternilai rasanya...dan pasti ada HIKMAH segala yg berlaku. HIDUP, x selalunya indah....sesiapa saja akan laluinya. Kadang2 kita d bawah..dan kadang2 kt diatas. Yg hidup pasti akan mati dan yg hidup pasti lalui segala ujian dan dugaan drNYA. Muhasabah diri...dan berbaik sangkalah padaNYA..

Kalo ingat zaman sekolah dulu2..ramai kengkawan leh jadik tempat mengadu.Kdg2 biler ingat2 balik..ms 2 lah yg paling best sekali. Leh samer2 jerit kat belkg bengkel AU...@ kita g turun pekan Port Dickson..lepak kat Telok Kemang then jerit ramai2..tapi itu masa dulu..dah 17 tahun kt tinggalkan kenangan tuu...tp tetap segar dlm ingatan.Kt share segala2nya dan ms yg berlalu tuu dah x leh nak ulang lagikk..miss kat u alll. la nie kt umur pun dah meningkat, x kan nak wat mcm 2 lak????pas 2 kengkawan pun x der depan mata..cam ner yek??dah lamer x rasa mcm nie???? tapi hidup maner yg x der masalah kan???? sebaik ada adam, amar dan aida..skurang2nya bila ngok gelagat diaorg terubat gak hati nie.itulah sebenarnya nikmat yg Allah SWT beri x ternilai ngan apa2 pun kat dunia nie. Ummi sayang ngan anak2 ummi...